INNY CEL

Tutaj zas cel jest inny — zinterpretować życie za pomocą dokumentu, ponieważ widz przekonuje się na własne oczy, że bezpośrednia obserwacja życia jeszcze nie chroni przed popełnieniem poważ­nych błędów. Stwierdzony naocznie fakt by­najmniej nie jest oczywisty. Reżyser upewnia widzów o tym, że życie należy rozszyfrowywać. Operacje, za pomocą których to się dokonuje, w zdumiewający sposób podążają drogami ana­lizy strukturalno-semiotycznej:Przestrzenne kontinuum sceny w parku  zastępuje się dwuwymiarową płaszczyzną foto­grafii.Ciągłość (niedyskretność) sceny rozpada się tu na jednostki dyskretne — kadry taśmy fotograficznej, które później poddaje się kolej­nemu rozdrabnianiu podczas powiększania po­szczególnych części któregoś ze zdjęć.Uzyskane w ten sposób jednostki dyskret­ne rozpatruje się jako znaki podlegające deko­dowaniu.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Michał to imię, które zostało mi nadane przy narodzinach. Rodzice byli go pewni. Tak samo pewny jestem ja, pisząc swoje wpisy na tym blogu. Witam Cię, jestem Michał, a Ty czytasz bloga poświęconego tematom technicznym. Mam nadzieję, że lektura, którą czytasz Cię nie zawiedzie, i opuścisz tę stronę z uśmiechem na ustach!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)